Dags att välja, tummen upp eller tummen ur?

Nu har bloggen funnits i en vecka och jag har fortfarande inte skrivit någonting. Jag skyller på att jag inte har haft tid, men det är inte sant. Jag har gått och slipat på ett inlägg som skulle vara perfekt. Jag har inte kommit på något. Jag har dikterat upp ett antal texter, läst dem högt för mig själv i duschen, men varje gång jag har satt mig för att skriva så har det varit tomt. Jag vill inte att mitt första bidrag i den här gemensamma gnällbloggen ska vara fattigt, tomt eller okarakteristiskt för den karaktär jag vill sätta på bloggen.

Men, som sagt, så har jag ingen tanke med detta, jag behövde bara få tummen ur. Men dock så finns detså mycket att skriva. Jag har matat min skrivarsida med inspiration från nyhetsmorgon varje morgon i flera veckor, och jag hittar alltid nya saker att gnälla på. Jag försöker störa mig på saker och ting på ett kreativt sätt. För om saker är dåliga så går det att skriva bra saker om dem. Jag ska bara göra det också.

Jag kommer inte längre någonstans, jag har inga riktlinjer, inga mål, för detta. Jag kanske återkommer lite senare med någonting intressant.

Kommentarer
Postat av: klara

Tummen upp och ur!

2010-02-01 @ 19:38:22
URL: http://klaraspanikblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0