Och det bästa av allt är att moderaterna har en hemsida, sen har moderatkvinnorna en egen. Jag bara myser. Gissa vilken som är blå och vilken som är rosa.

Moderaterna har världens mysigaste hemsida.
Det finns en liten flik som heter Fredrik, där man kan läsa om hur han bli glad av sina barn och korvgryta. Hur han ångrar att han inte jobbade mer på sin franska i skolan. Att han blev ordförade i elevrådet som elvaåring, jag är frälst. Om man klickar vidare till Mer om Fredrik kan man se ett bildspel på honom och andra ur partiet i helt vardagliga situationer som när det inspekteras lastbilar i afghanistan eller en bussturné i Västerås och örebro. Det här är så gulligt att jag vill bjuda hem honom på middag.
Bjuda på socker, sen lite mer socker, kanske honung och en skorpa. Sen klistra fast honom med sirap på väggen och hämta jakobs slangbella och skjuta sockerbitar på honom. Sen skulle jag hyra någon som bände loss hans ögon med polkagrisar för att skrubba hens ögonglobar med strösocker, sen fylla hela rummet med florsocker och vatten, sen kan ha försöka driva

"Min idé för Sverige är att fler i vårt land ska känna att här finns en plats för dem. Att här tas var människas potential tillvara. Att här ges alla möjlighet att utvecklas utifrån sina egna förutsättningar. Med tydliga värderingar, en närvaro i människors vardag och en öppenhet i fråga om politikens tekniska lösningar. Så vill vi bygga ett friare, tryggare och mänskligare Sverige."

För det är så jävla sött och übercharmigt, Freddan alltså, säger jag bara, vilken charmör.

Falun 150210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0