Sköna hem och 4 snygga muggar till dig

Hur vet sköna hem vad jag tycker om muggar?
Varför har jag en fribiljett till Åh?
Varför har det inte dragits pengar av mitt hejdlösa taxiåkande i helgen?
Varför har jag så ont i magen?
Varför har jag inte tagit reda på om jag har någonstans att bo i helgen?
När kommer Jesus återvända och i vilken skepnad?
Kommer jesus återvända, eller har han gett upp?
Varför har jag inte gjort den här playlisten förut?

I'd Rather Dance With You

Och varför levde jag i ovishet som barn?
Här har jag i övertygelse trott att hon sjunger,
Don't marry her, marry me.
Skrålat detta, i ensamtillstånd såklart, men i alla fall. Skrålat.
Rättad av mina egna öron.
Don't marry her, fuck me
Ska det givetvis vara, att man kan vara så dum som barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0