Video meliora proboque deteriora sequor

Man förstår först hur styrd man är av vädret när man fnittrar fram, för att solen lyser, och att man blir besviken när Albin redan har dravvlat om det. Så jag kan istället låtsas att det är dåligt väder och gnälla lite.

Jag bor i Falun, det är en stad, tro det eller ej. Det är en stad som är lika liten som moderata stockholmsförorter. När man kommer in i Falun mår man som Hitler 31 april 1945, dagen efter suicid.
Jag förstår ochså att större delen av mina bättre vänner inte alls bor i samma by/ ort/ stadsklassad- förort till världen, vilket alltid gör mig bitter och förbannad. Det gör mig också frustrerad att ta beslut över internet, jag får utslag av psykiska belastningar, nu kliar det.

Vi har tagit beslut,
det är välfattat och genomtänkt.

Nu reser sig Klas, jag glömmer lätt att han är i sitt hus. Han är sjkuk och dricker lite vatten.  Exempel på kommunikation med honom, märk väl att vi inte har pratat på mer än en timme.

Klas-Nej, nu tror jag min hjärna sa upp sig, den slutade ta till sig information.
Nickar
Klara-Dina uppvaknanden är alltid trevliga, du kanske ska sova i 10år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0