Det är nog ganska bra att jag och albin bor i olika städer. Annars bråkar vi mest

Klara Hedin Loviiiisaa.
Jag råkade ta hem din trjöa, med oflit. den ligger i tvätten. förlåt.

den 4 mars kl. 14:12 · · · · Visa konversation
Lovisa Möller
Lovisa Möller
Klaaaaaaaaaaara. Det gör inget haha. Jag har fler tischor som kan få bli stalltischor :)
den 4 mars kl. 14:14
Albin Cederberg
Albin Cederberg
KLEPTOMAN
den 4 mars kl. 14:17
Klara Hedin
Klara Hedin
jaja, mer eller mindre. Hittade en ParkAB tröja med massa hål i min garderob för ett tag sen också. Sen har jag tagit Klas och Gustavs mammas nycklar i helgen... och hennes laddare. gustavs bilnycklar. Ebbas hoodie. Jo, lite kanske, men jag tar inte salami från statyer i klassrum än i alla fall...
den 4 mars kl. 14:19 ·
Albin Cederberg
Albin Cederberg
Parktröjan är min, men du kan få den. Tog du Gustavs mammas mobilladdare? Någon sorts kontroll får du väl ha? ^^
den 4 mars kl. 14:21
Klara Hedin
Klara Hedin
Men skämta inte. Det bästa är att jag i söndags (kan man skylla på bakfyllan ev. fyllan?) såg ett par nycklar, tänkte: hm, dessa kommer säkert till användning av någon, jag lägger dom i fickan. Timmen senare ringer en inte fullt så nöjd Karin.
den 4 mars kl. 14:24 ·
Klara Hedin
Klara Hedin
ah, jag åkte till ingarvet med nycklarna!
den 4 mars kl. 14:25 ·
Albin Cederberg
Albin Cederberg
Det är ju inte så speciellt hälsosamt beteende... Men jag gjorde ungefär samma sak häromveckan. Vi åkte bil, så upptäckte jag att mina nycklar låg i sätet så jag stoppade dem i fickan, sen upptäckte jag att mina nycklar låg i sätet, så jag stoppade dem i fickan. Sen upptäckte Johan att hans nycklar var borta, och oj vad vi letade.
den 4 mars kl. 14:27
Klara Hedin
Klara Hedin
Ja använder inte ens nycklar. Om jag inte vet att jag kommer behöva låsa upp något eller starta en bil. Jag har inte samma relation till nycklar som många andra, det är välplanerat när jag väl tar med mig eller håller i nycklar (bortsett från situation Karin här) Har utvecklat ett system när jag gömmer nycklar i närheten av låset till allt som behöver låsas upp. Funkar marginellt...
den 4 mars kl. 14:31 ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0