Torsdag 4/3-10

Jag har, trots lov, tillbringat varje dag i skolan senaste veckan. Har i princip inte fått ett dyft avklarat, maxprestationen ligger i att bita så djupt på naglarna att det inte går mer.

Tack kristinegymnasiet.

Istället har jag bestämt mig för att älta föjande:

Dragkjedjeflärp, model dubbel
Om man råkar vara lite, lite för kall om fingrarna måste
man jobba i flera minuter för att liksom få ner plastmojen
i flärparna, vålda lite och sedan överraskas av att handan
eller armen, flyger upp längst med dragkjedjan och vipps,
Blåmärken. På. Hakan.
Är tanken att det ska vara praktiskt att kunna öppna jackan
underifrån i fall att det, mot förmodan, skulle bli mordernt att
visa magen igen. Eller är det om man är typen svettas kopiöst
mellan höften och lite över naveln,
så ska man smidigt kunna lösa
problemet.

Att den sen bara går sönder var och varannan sekund har inget
med saken att göra. Alls.

Skriv en text om något
Vad i helvete är det här för überdrubbel till uppgift. Vad får man ut av
svenska C? 

- Ska jag skriva en text om något?
- Ja?

Det här är så urbota idiotiskt att jag ska ge henne tvättråd för hjärnan,
eller möjligtvis ett alternativt manus av tio orsaker att hata dig.


Rådfrågar min vän i alla väder, Google.
Han ger respons och förslag på något.


  


Kommentarer
Postat av: Klas

det börjar arta sig!

2010-03-04 @ 14:32:07
URL: http://germsofperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0